Det var ett tag sen...

Har inte haft någon blogglust alls. Men nu är det nya tag! Hoppas jag får lite motivation nu av våren och att det är mycket lättare att träna då ridbanan funkar och det inte är svinkallt. 
 
Tänkte berätta om mina närmsta planer nu.
 
Lördag 4 maj: Ska jag tävla med Lucy och Nobel i hoppning. Hoppar LD och LC, första utomhustävlingen.
 
 
Söndag 5 maj: Praise ska springa på Täby Galopp. 1600m med Lewis Davies på ryggen, Lewis är en lärling som jobbar hos Patrick. 
 
Efter är det ponnygalopp och då ska jag pch Lucy vara med :) Det är bra 800m.
 
 
Tisdag 7 maj: Raahin ska starta på Jägersro som ligger i Malmö. Jag, Jessica, Pappa och Fredrik som vi delar Raahin med åker ner med tåg vid 12. Åker sen hem på kvällen med nattåg. Det ska bli spännande!
 
 
Lördag 11 maj: Praise ska debutera på tävlingsbanan! Är på Täby Ryttarcenter. Ska hoppa clear round på 90 cm. Är nervös då jag vill han ska sköta sig och över hur han komemr reagera på allt.
Vi gör det endast för att få rutin. 
 
 
Det är planerna! Ser verkligen fram emot allt och hoppas alla tävlingar går bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0