Ännu en bra dag

Började rida Lucy. Red till travbanan/slingan. Påvägen dit är det en gård som flera hästar inte vill förbi, tror det är något läskigt där...
Lucy fick jag backa förbi där och sen ledde jag. Men utom det skötte hon sig super.

Galopperade på travbanan lugnt och Lucy arbetade verkligen i fin form och jag kände hut bakbenen verkligen kom in under henne :)

Red 2 gånger fram och tillbaka då det är en rakbana typ. Påvägen hem ökade jag både gångerna och bortåt var det lugnt och fint.

Nobel red jag bara en längs vägen för att få igång honom så kan ha gå som vanligt sen. Han var pigg och rädd för allt, men han vägrar inte gå när han blir rädd som Lussan utan hoppar runt och vill bara iväg... Tror han hade för mycket energi då Nobel inte brukar vara rädd för allt! Pigg och fin var han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0