Ställt in

Imorgon skulle vi ridit på Täby Galopp på morgonen med både våra hästar och hos Patrick. Tyvärr lyckades jag ta mig på en förkylning redan första dagen i Polen och energin finns inte. All kraft gick att orka med allt som var skolundervisning. 
Jag är besviken för att rida på galoppen är det jag ser fram emot hela veckan, det är det bästa som finns! Men måste bli frisk.
 
Men Patrick lägger upp träningsbilder på sin hemsida och för några veckor sen fanns jag med,jag inte visat så tänkte dela med mig mav några bilder :) Resten finns att se HÄR.
 
 
Jag rider Redwing i mitten, pappa ligger innerst på Tennessee Bloom och ytterst ligger en som heter Annelie på Dancing va Bene. 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Hartsmar

http://www.ponnysanning.se/?p=16576#comments

Svar: :)
fredriksbergsnobel.blogg.se

2013-03-15 @ 22:18:40
URL: http://jockeymupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0