Polen

Imorgon ska vi åka till Polen med klassen. Vi ska besöka koncentartions och förintelse-läger. Ska besöka Auschwitz som var det största lägret! 
 
Alla nior i vår skola åker dit och lärarna har varit där flera gånger och säger att det är speciellt att få se det med egna ögon, mycket känslor kan väckas. Så det ska bli jättekul och intressant men hemskt på samma gång tror jag.
Har sett filmer där ifrån och läst böcker om det då det är ett stort arbete om andra världskriget och mänskliga rättigheter. 
 
Åker imorgon tidigt och kommer hem fredag eftermiddag. Får hoppas det finns WiFi någonstans så jag kan uppdatera mig och blogga. Men tror tyvärr inte det. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Riktigt fin blogg har du tjejen. Du driver den på ett bra & schysst sätt. Riktigt fina hästar har du också.

Kram <3

Svar: Tack :) du har bara skrivit set typ 100 gånger... Vill få läsare eller? ;)
fredriksbergsnobel.blogg.se

2013-03-15 @ 20:43:59
URL: http://nattstad.se/j%C3%A4mtlandsryttaren
Postat av: Anonym

Svar: Nej. Visste inte att jag skrivit det flera gånger. Du har en fin blogg iaf!

2013-03-17 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0