Bra dag med bra hästar

Nobel red jag ut barbacka på i solen, snön börjar smälta och våren börjar komma. Jag älskar att rida galoppörerna och att hoppa men det bästa som finns är att bara rida ut barbacka på Nobel utan krav.
 
Nobe njöt lika mycket som mig och var på bushumör. Fick ligga längst Nobel då det låg träd över vägen som vi precis kom under. Nobel såg sin chans att galoppera och jag flög runt som en trasdocka, trodde jag skulle ramla av när som helst. Var är halsringen när jag behöver den? ;)
Satt kvar och Nobel frustade nöjt hela vägen hem. Avslutade med att klättra lite. 
 
 
Lucy tömkörde jag. I början var hon väldigt spänd och gick i högform, vilket hon inte ska.
Klättrade och Lussan började då arbeta på bra, jag var helt slut efter den djupa snön i uppförsbacke dock. Men Lussan började arbeta i lågform och det var det viktiga. 
Inge bråk och orkade trava i kort trav medans jag kunde gå bakom. Är verkligen nöjd över dagens arbete med henne. Mysigt med sol och en häst som skötte sig super :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMA!

Har lagt upp bilderna från isvaksbadet nu, så om du vill se så kan du väll kika efter.

Jätte fin blogg förästen:)

Kram!

Svar: Kollar direkt :)
fredriksbergsnobel.blogg.se

2013-03-08 @ 18:18:01
URL: http://emmaajohaanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0