Onsdagar -.-

Onsdagar är den värsta skoldagen. Inga raster och bara sega lektioner. Efter skolan åkte jag och Signe (igen) till Norrtälje. Jag skulle kolla på en jacka jag sett och sen åka hem. Men jackan var slut så hittade en tröja istället ;) Sen köpte jag en ny stiftpenna till skolan och mobilskydd fram och såna nödvändiga saker. Tiden glömdes bort helt enkelt. 
 
Hemma sen red jag Nobel och Lucy gick med. Red på banan och ibörjan var Lucy lös och sprang med och sen hade jag grimskaft till då det var mer kontrollerat. 
 
 
Praise red jag på banan. Gick med honom först så ryggen skulle bli varm då han bråkar lite vid uppsittningen annars. Han var fin, lite stel som vanligt men bättre idag i högervarv som är hans värsta varv på ridbanan. Hade en bom i mitten som jag gjorde galoppombyte över Gick riktigt bra, praise verkade tycka det var kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0