Flera ridturer i kylan

Hos Patrick idag tycker jag att det gick bra. Red samma häst som första gången jag red där, Redwing. Hon är riktigt trevlig, lyssnar bra och inte stark, gillar verkligen den hästen. Tycker den har utvecklas sen sist :)
Vi travde till 1350 och cantrade ett varv. 
 
 
Var fint väder så bestämde mig för att ta en tur på Nobel och slåg 2 flugor i en smäll ;) Lucy fick hänga med på sidan. Börjde på banan så jag såg att jag hade kontroll och sen gick vi i skogen, blev även en kort galopp på en äng. Var inga problem att ha kontroll på båda. Dom var pigga men red inte så länge och det var lättast att ha kontroll i traven faktiskt.
Spara både tid och energi. 
 
 
Red Praise med pappa som red Bella. Galopperade som vanlig svensbodavägen. Han var fin. Lite stark men inge svår att hålla.
det var så kallt så Prisse började till och med frysa tror jag... eller iaf hans hår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0