Inköp

Har insett att Praise och måste få ett eget träns då alla stora delar lite.
Till Praise tänkte jag köpa ett vanligt Aachenträns, svart och ett pannband. 
Vet inte om jag ska ha 2-delat eller 3-delat... 
 

 
Förut gillade jag inte alls dom här pannbanden men har ändrat mig.
 
Bella ska ha Aachenträns också och skulle vilja ha ett svart pannband som det här under fast med rött istället för silvirga. 
 
Till Lucy vill jag köpa det här tränset med små hjärtan på. Inget träns jag egentligen skulle vilja ha på vilken häst som helst men kan nog passa lilla söta prinssesan Lucy.
 
 
Nobel har precis fått en ny röd grimma. Antingen får Praise en likadan eller ska han få en det står "Gangster" på... Vi får se vad jag hittar då han behöver en ny grimma. Ska köpa någon godisleksak också till Praise i första hand då han kan bli rastlös och Nobel och Money brukar älska att äta dom men inte leka så kanske passar Praise i boxen.
Sen ska lite lädergrimmor och lite grimmskaft köpas in :) Måste fylla på lagret nu, grimmor och grimskaft går alltid åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0