Helt ok dag

Idag var skolan faktiskt helt okej.
Första lektionen var engelska och var inte så mycket, gick igenom en läxa och typ läste och... gjorde inte mycket.
Andra lektionen= SO, var prov men visste frågorna innan så vara bara att minnas svaren ;) Sen resten av lektionen var det film. 
 
Efter lunch hade vi idrott. Skulle vara ute i -20, självklart hade jag glömt underställströja. Med dunjacka överlevde jag! Spelade rugby i snön (alla springer runt och mular varandra). Stackars vissa låg i snön oavbrutet hela lektionen. Band annat Signe som både har mig och sin bror...
 
Avslutade dagen med svenska och gjorde ett gammalt nationellt prov. 
 
Nu ska jag ut till stallet och fixa. Får se om Nobel får en skrittur eller inte. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0