Fullt upp

Igår var det hoppträning med Lucy som jag redan glömt. Men kan säga: köp aldrig ett sto och verkligen aldrig ett ponnysto... 
Var i ett nytt ridhus som ligger 20 min bort, det var större och ljusare än i Vad men dock var underlaget hårt på vissa ställen och kallare.
 
 
Idag red jag ut på Praise med Alexandra som är medryttare på Baldur. Snöade FÖÖÖR mycket då vi inte såg något så efter ett försök att rida på svensboda vägen red vi hemåt. Praise var iaf pigg och kändes fin :)
 
 
Nu sitter jag och gör ett svenska prov till klassen imorgon... Vår lärare frågade efter frivilliga och då utan att jag visste det anmälde Signe mig (och sig själv) plötsligt. Men bra för betyget! Så hinner inte blogga just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0