Fälttävlan

Har alltid velat börja med fälttävlan men inte haft möjligheten och det ordengliga suget. Sen har den där dressyren alltid varit ett minus som stoppat mig ännu mer... Nu mejlas och googlar för fullt här på min dator då jag bestämt att jag faktsikt ska ta grönt kort för fälttävlan. Det är första steget. 
 
 
Svårt att hitta en kurs då inte många ridklubbar har det, även fel tid på året men lika bra att börja leta så jag inte missa något. 
Sen får vi se vad som händer med att starta men när jag väl är igång tror jag att det bara kommer flytta på :)
 
Roo gård har en liten terrängbana som jag red Nobel på i våras och han har aldrig varit så pigg mot ett hinder innan, så han vill jag starta bara för skojs skull då dressyren inte skulle gå bra och det är tydligen ganska avgörande. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh vad roligt! Jag är så himla sugen på att testa fälttävlan... :)

2013-01-19 @ 09:17:52
URL: http://www.loewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0