Dagen

Lucy red jag först på banan. Hon gick fint i skritten och traven men orkade inte hålla formen längre stunder, men när hon väl orkade så trampade hon på med bakbenen bättre än någonsin. I galoppen studsade hon bara runt och hade för mycket energi så stack ut och galopperade av henne så ska jag försöka göra nytt försök imorgon innan vi åker om jag hinner :)
 
 
Nobel red jag ut på med pappa som red Money. Galopperade på så kallade svensbodavägen. Perfekt var det. Nobel var pigg och inte stark alls.
 
 
Har borstat Bella och tvättat ur hennes svans då den var grå och inte svart. Är väldigt nogrant inom galoppen med doping så som tur var hittade jag ett hästschampo det stod tydligt på att det inte innehöll några dopingmedel. 
 
Klippte Lucy nu på kvällen. Klippmaskinens blad behöver vekligen slippas för dom är jättedåliga. Men hon är iaf klippt och ingen behöver se henne just nu utom jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0