Dagen

Började imorse med att rida ut på Praise med Pappa som red Bella. Galopperade på svensbodavägen ganska friskt. Skulle åkt till Täby med Bella men banan var jättedålig sa alla där så lät bli. (Hoppas den blir bra till söndag då det inte blir inställt.)
 
 
Red ut på Lucy med Signe. Red mot Vad men fick vända då vi båda skulle till en naprapat och bokade tiderna efter varandra för att det skulle vara smidigt. Lucy var iaf trevlig idag. 
 
Hos naprapaten så gick det bra. Har haft ont i ryggen ett tag och han knäckte lite och massera. Mina muskler hade låst sig om jag fattade rätt. 
 
 
När jag kom hem igen åkte jag och pappa till ridhuset i Vad med Nobel och Money. Hoppade och Nobel var superfin. Lite seg men hoppade bra och sög mot hindret! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0