Bella på banan igår

Igår åkte vi till Täby Galopp på morgonen med Bella och Money. Innan vi red fikade vi hos Patrick. 
 
Jag red Bella, första gången jag red henne på Täby galopp sen jag ramlade av så var lite nervös hur det skulle gå. Men igår hann jag ta tillbaka innan hon fick övertaget då jag var beredd på att hon skulle vara stark, måste alltid vara steget före för när hon väl drar då är det försent. 
 
Igår var Bella iaf jättehärlig! Vi började cantra vid 1200 och sen ökade vi succesivt och gick snabbt sista 400m. 
 
 
Red ut på Nobel hemma med Alexandra som är medryttare på Baldur. Red till travvägen. Nobel var väldigt pigg! Kontrollen när vi galopperade hemåt var sådär då Baldur och Nobel gillar båda att tävla mot varandra... Men det var kul :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0