3/2- Bella starter

Bella startar på Täby Galopp den 3/2, alltså på söndag. 
Hon ska gå 1350 m med Jacob Johansen på ryggen. Jacob är en väldigt duktig jockey och låg 2 på listan 2012 efter P-A. Han har ridit henne innan och red i stallet på Jägersro när hon stod där innan hon flyttade till oss.
Så det ser vi fram emot. 
 
På torsdag ska hon gå snabbt och Colin ska ta tid. Hon har känts lite seg senaste tiden så hoppas hon känns bra på torsdag. Blir pappa som rider henne då (enligt honom, ska tas en diskussion om det). 
 
Foto: Anna, daich.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att hon ska starta igen! Vill du att jag ska fota henne? Det gör jag gärna, så kan du ju se om du vill köpa nån bild efteråt? ;)

Glöm inte att ange mig som fotograf när du lägger upp den här bilden, även fast du har gjort det tidigare. Det ska alltid stå med!

Svar: Det får du gärna göra om du vill! :)
Okej, trodde det räcke första gången.
fredriksbergsnobel.blogg.se

2013-01-28 @ 22:25:57
URL: http://daich.blogg.se
Postat av: Anna

Kul! Då ska jag se om jag får nån bild på henne :D

Ja, det gäller varje gång du publicerar bilden! Det ska alltid stå med, så är det alltid! ;)

2013-01-29 @ 22:11:30
URL: http://daich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0