Våren

Haft fullt upp senaste dagarna. Träffat Jessica och Jonas med Signe i stan, vi bowlade (behövde revansch) och åt middag.
Igår var jag och Signe på bio och sen sov hon här.

Jag har ridit och allt har flutit på.

Igår överraskade Praise mig! Hoppade lite då jag ville hoppa studs på honom för att se hur han tog det. HAN BARA FLÖT IGENOM.  Som ingenting och hoppade ett räcke som stod i sväng och var helt underbar

Nu är det dags hoppträning. Ska faktiskt hoppa Money J

Haft fullt upp senaste dagarna. Träffat Jessica och Jonas med Signe i stan, vi bowlade (behövde revansch) och åt middag.
Igår var jag och Signe på bio och sen sov hon här.

Jag har ridit och allt har flutit på.

Igår överraskade Praise mig! Hoppade lite då jag ville hoppa studs på honom för att se hur han tog det. HAN BARA FLÖT IGENOM.  Som ingenting och hoppade ett räcke som stod i sväng och var helt underbar♥

Nu är det dags hoppträning. Ska faktiskt hoppa Money :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0