uppdatering

Inte orkat blogga senaste dagarna då jag inte orkat gå in på datorn och nte orkat skriva från mobilen ;) 
 
Hopptränade Baldur igår. Han var svår att få i trav i början. Trava över bommar och när det var galoppbommar framför och bakom hinder tyckte han bara var onödigt! Hoppade bra när det blev hinder.
 
 
Idag red jag Praise. Hade nya snygga pannbandet som han passar superbra i. 
Hoppade lite. Började med gougen då han är tung att jobba ihop i början sen tog jag av den. 
Prisse var fin idag :) Han är lite klantig/osmart då han river först,hoppar bra andra gången och tredje gången river han igen då han tror att det är lugnt efter som han klarat det innan.
 
Lite efter i språnget...
 
Lucy red jag på isen med pappa som red Money. Tävlade lite ;) Enligt mig vann Lucy eftersom man får tänka på att Money är ett fullblod som ganska mycket större än lilla plutt ponnyn... Men Lucy hann med ganska bra, låg väl 10-20 meter efter pappa. 
 
Även Lucy fick ha sitt nya träns med hjärtan ♥ Känns verkligen som det passar till henne, vilket jag tycker att det gör både på hennes utseende och hennes personlighet. Fast hon skulle behöva en döskalle någonstans för hon ser så oskyldig ut men kan bli en riktig bitch så fort det inte passar henne.
 
 
Nobel hoppade jag lite på banan. Snön är väldigt tung på banan just nu och Nobel behöver få kämpa lite. Han tyckte det var kul men försökte smitta undan med att slängtrava i varje sväng. Avslutade med en galopp på isen så han fick ha springa av sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0