4 hästar ridna

Började med att rida på Täby Galopp hos Patrick. Fick rida Redwing igen :) Precis som jag hoppades på då jag tycker den hästen är supertrevlig och härlig att rida! 
 
 
Hemma red jag ut på Nobel med Signe. Galopperade på isen. Nobel var trevlig, red på vanligt bett och var stark men inte så jag inte kunde ha kontroll.
 
 
Red Money på isen med en tjej som heter Hanna som står i ett stall i närheten. Money var trevlig men lite stökig. 
Trevlig i galoppen :)
 
 
Praise fick nya skor fram idag. Red sen ut på vägen. Red hela vägen till Roo Gård i nästan bara galopp. I slutet var det jobbigt att stå i galoppsadeln och ha lite kortare läder, då det är ca 6 km fram och tillbaka. Praise var fin och härlig.
 
 
Funderade på att rida Lucy och Baldur också men det började bli mörkt och jag kände att jag hade ridit tillräckligt  för dagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0