Packat transporten

Packade transporten nu på kvällen då det är skönt att ha det gjort så jag slipper det på morgonen och har tiden att se över utrustningen, att allt är rent och användbart. Idag fick jag rota runt i stallet för att hitta benskydden jag tänkt ha + behövde tvätta dom. Därför packar jag alltid dagen innan så jag slipper få panik på morgonen och har ordning på grejerna. 
 
 
På Baldur har jag pelham när jag hoppar. Jag har valt det bettet då han blir väldigt stark och svår styrd. Men ibland blir han väldigt känslig... 
Sen har jag Nobels hoppsadel på honom då den satt helt okej på Baldur och funkar, sa sadelrpovaren när vi skulle prova hoppsadel. 
 
Kommer anatgligen inviga mina nya älskade vita ridbyxor! :)
 
Är väldigt taggad på att komma iväg och hopptävla fast det bara är en klubbtävling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0