Klubbtävling

I 90 cm så var Baldur lite slö i början och kändes inte så kvick under framhoppningen. 
 
Inne på banan sen blev han mer vaken men kändes lite tveksam i galoppen första 2 hindrena. 
Muren har vi aldrig hoppat tidigare men kollade på innan vi fick startsignal och då tyckte han den var jätteläskig att stå nära! Jättenöjd att han inte reagerade på den under hoppningen sen.
 
Omhoppningen gick sådär. Blev slarvigt och Baldur blev svår styrd som han lätt blir... Jag fick lägga en volt då jag inte hann svänga mellan 10-11. Missnöjd med det. 
 
 
I 80 cm tävlade jag utanför tävlan men fick ändå hoppa omhoppningen. 
Grunden var väl ingen större reaktion på från min sida. Baldur blev lite svår stryd i slutet då han blev taggad. Omhoppningen var lite slapp då jag visste att jag inte var med och kunde vinna. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud va högt ni hoppar! Pownieskvaller länkade eran video ni är skit häftiga. Högt också. Fortsätt så.

Svar: Tack! Kul att folk får se att islandshästar också kan hoppa :)
fredriksbergsnobel.blogg.se

2013-02-18 @ 12:47:09
URL: http://juliarosies.blogg.se
Postat av: Cathie

Är det där i Solna? :)

Svar: Japp :)
fredriksbergsnobel.blogg.se

2013-02-25 @ 16:02:38
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0