Uteritt m. Signe

Red ut med Signe idag. Skulle rida Nobel. När jag gjorde i ordning honom såg jag att en söm från skon höll på att gå upp så då fixade pappa det. När jag red sen så såg jag att skon hade flyttat sig lite så fort vända hemåt och byta häst!
Blev Lucy istället :)
Hon var pigg och lite små stökig... Men arbetade bra i traven och galoppen och kom in med bakbenen under sig utan att jag behövde jobba ihop henne.
Så det var en rolig ridtur med en pigg men duktig häst.

Red sen Baldur. Hoppade honom. Han var inte så lydig utan bara älgar på. Men hoppade liten bana och sen höjde jag upp oxen för Baldur fattar att det är mer allvar då. Men är nöjd eftersom han idag hoppade bra och ite slarvade som han brukar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0