Nobel röjde i skogen

Vilken uteritt jag och Nobel fick! Red ut i skogen och jag vet ungefär var jag ska rida men är ingen stig så rider lite vilse men låter Nobel visa vägen så får jag tänka hur terrängen ser ut att gå igenom.
 
Mitt ute i skogen så såg jag något längre fram. Först trodde jag det var en häst för hästarnas hage går in i skogen, men sen såg jag att det var en älg! Blev verkligen livrädd. Jag travade iväg först, tog mod till mig och vände. Då travade älgen iväg :)
 
När vi skulle galoppera hörde jag hur det bara lät i en buske och Nobel kastade sig åt sidan, då kommer ett rådjur utspringande precis bredvid oss. Sen fick vi ganska lugn tur men älgar är verkligen det värsta som finns!
 
Nobel var pigg och glad idag. Han är verkligen underbar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: my törnqvist

fin blogg!
läs gärna min ifall du vill :)

2012-09-17 @ 21:38:33
URL: http://mytrnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0