Min dag efter skoldagen

Kom hem och åkte direkt till Norrtälje för att ta en spruta.

När jag kom hem igen så fixade jag allt i stallet. Hoppade Baldur.
Började med halter och flyttade honom för skänkeln så han blev mjuk och lyssna. Sen hoppade jag samma övning med honom som jag gjort innan med Lucy och Nobel. Baldur tyckte det var komplicerat men skötte sig bra. Fick fint flytt. Sen lacka han ihop och sprang igenom allt... Ändra lite avstånd och höjd så han fick tänka till igen och då blev det bra :)

Red dressyr på Nobel. Efter som Nobel är omöjlig i dressyren så använde gogu.
Han slappna av och var väldigt pigg och framåt fat det var ren dressyr idag!
Övade galoppombyte och flytta för skänkeln i alla gångarter+ halter och serpentiner. Mjukade upp och fick honom att jobba ordentligt positivt för enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0