Lunchgaloppen

Idag är det Lunchgalopp på Täby Galopp. Eftersom jag inte är där får jag nöja mig med att kolla på TV:en. 
Idag är det extra roligt också för Roy (Kvisla) som vi känner och där Raahin står har 5 starthästar.
Varav Afaal som är en rikshäst som vi har en andel i och en som jag har ridit ;)
 
Lopp 4 kl.13.14- 10 Top Story
 
 
Lopp 5 kl. 13.41- 1 Saving Kenny
 
Lopp 7 kl.14.26- 4 Fine Humor
                         5 Daletine
 
Lopp 8 kl. 14.38- 4 Afaal
 

Spänning! Om Afaal vinner så vinner ju även vi men tycker det ska bli lika kul att se dom andra, speciellt Top Story...
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej fin blogg du har gå gärna in och kolla på min blogg lämna mer än gärna en liten kommentar efter dig du kan också fråga något på min lilla frågestund :D Ha en bra dag :D

2012-09-12 @ 15:24:55
URL: http://hannastorfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0