Friidrott

Idag var det friidrotts-dag i skolan. Var i Norrtälje. Alla skolor i Norrtälje (högstadiet) var där. Så tävlade vi såklart.
Jag hoppade läng, det gick sådär. Vet inte hur långt jag kom.
Tycker inte om längdhopp för man får så mycket sand i skorna ;)

Sen var det höjdhopp för mig. Har hoppat 135 i skolan men jag var så okoncentrerad och rev på 120cm! Så det var klantigt av mig. Sen provad dag en ny teknik, vilket man kanske inte ska göra UNDER tävlingen...

Slutade med 100m.
I första heatet så kom jag 2:a efter super snabba Elin i min klass. Så då är jag nöjd :)
Sen så var det final och jag visste inte att jag gick vidare så blev lite förvirrat för mig men kom iaf till start. Kom typ sist men är nöjd för alla dom jag tävla motell friidrottsmänniskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0