Dagen- Skolan

Idag så ösregna det men jag och Signe tog ändå mopparna till skolan... Skönt på vägen hem sen men fyfan vad kallt det var på morgonen och så var vi helt blöta när vi kom till skolan!
 
I skolan var det väl tråkigt som vanligt... Men fredagar är bästa dagen, för det är ju sista på veckan ;)
 
Har haft ont i ryggen sen jag ramla av (sträckt mig?)= promenad på idrotten. 
 
Som ni hör har det verkligen inte hänt något speciellt egentligen. Eller jo, en hund kom och attackera mig och Elin när vi gick på idrotten. Så fick leta efter ägarna och alla i klassen sa att "vi snott hunden".
efter skolan åkte jag och Signe moppe och lämnade ett papper typ till hennes brorsa.
 
Men aa, alltså det har verkligen inte hänt något roligt så känner att jag bara babblar nu!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0