Blivande målare

Idag var det en irriterande dag!

I skolan var det bara segt som vanligt. Brukar sluta 13 på torsdagar och få rida på Elevensval men idag tydligen var det inte så. Så då skulle vi välja klasströjor... men efter 20 min då killarna i klassen bråkad rom något jävla tryck så fick jag och Signe ändå åka hem. Onödig väntetid!

Sen har vi målat. Det var roligt ;) Pappa hissade upp oss i traktorskopan för att vi skulle nå.

Sen drog målningen över på tiden lite. Stress till träningen. Stress med läxor. STRESS.

Men så fort man sätter sig på hästryggen försvinner alla problem.

Efter hoppträningen tog mina underbara föräldrar hand om Baldur så gick jag in och plugga.
Nu är jag iaf klar med den största uppgifterna som ska in imorrn :) lättnad.
Pluggat till prov också. Känns bra och stressen börjar försvinna. Mår så dåligt när jag blir stressad för brukar ha ganska bra koll. Bara provet kvar och sen lov. Under lovet blir det jobb på en redovisning och en bokanalys, men nu har jag mer kontroll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0