Svar på kommentarer :)

 
Kul att  du frågar då jag inte riktigt viste vad jag skulle berätta om henne. Så svarar här i ett inlägg då jag tror fler kan vara intresserade av svaren :)
 
Jag är ingen vidare på stam och det men kollade upp henne.
 
Carabellas pappa heter Melmac och har vunnit 26 av 71 starter. Har platsprocent på 70% och segerprocent på 37%.  Som högst hade han 93 i handicasp och slutade med flaggan på topp och hade 86 då.
 
Hennes mor hette Marbella och har inte gjort något vidare ifrån sig på banan. Som högst har hon haft 61 i handicap och ingen vinst.
 
Hennes morfar var väldigt bra med ser det ut som enlit reslutaten.
Hur de varit i hantering går dock inte att svara på men Bella är iaf trevlig.
 
Så hennes stam är ganska bra. En blandning av en elithäst och en amatör.
Melmac
 
Bella är svensk avkomma och vi vet inte vem som hade henne innan, men köpte henne av en av brorsorna Reuterskiöld.
 
Själv så har hon 2 andraplatser och en vinst av 11 starter.
 
Finns inte mycket mer att berätta då vi inte vet så mycket mer ännu. Men vi lär känna henne mer och mer med tiden :)
 
Om handicap tar jag i ett annat inlägg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0