Skolarbete snack

 
 Ska göra en bokanalys till på onsdag av en skräckbok i svenskan. Så dåligt planerat fick pappa låna en bok idag till mig som jag nu läst hela kvällen. Tur att den inte var så lång (200 sidor räckte för mig).
Sen har jag börjat pilla på analysen men den gör jag klar  imorgon.
 
När jag var liten läste jag jättemycket, hela tiden. Så jag kan verkligen fortfarande fastna i en bok och då måste jag läsa ur den. Så läsningen är inte stora problemet men av någon anledning så är böcker man MÅSTE läsa alltid tråkiga. Men den här var helt okej för jag kunde välja om jag hade planerat tiden bättre.
 
Så 200 sidor på en kväll. Började läsa vid ca 18.15 och klar till 21.30 med en halvtimmes paus för att svara på sms då jag inte hade mobilen bredvid mig så jag kunde koncentrera mig.
 
 
Hur är jag annars med skolan då? Jag hatar skolan seriöst! Verkligen hatar! Men jag biter ihop och tar mitt ansvar. När jag väl är igång med att plugga så är det ofta inga problem. Jag gör alla läxor och lämnar in allt i tid.
Tror inte jag har lämnat in något försenat på lääääääääääääääääänge. Jag kommer i tid till lektioner och jag är allmänt skötsam faktiskt.
Och mitt favorit ämne är det mångar hatar: Matte.
 
Nu vet ni lite mer om mig och skolan. Helt onödigt inlägg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0