Packa

Imorgon ska jag och pappa åka ner till Malmö. Tar nattåget ner på kvällen och kommer fram på torsdag morgon, tidigt.

Nere i Malmö ska vi åka till Jägersro, galoppbanan. Vad ska vi göra där då?

Jo, vi ska provrida några hästar; som alla (?) vet att vi ska köpa galopphäst att ha här hemma som vi kan rida i amatörlopp sen :) Tänkte inte prata om det, men när alla vet kan jag lika gärna skriva det här också. Dock lägger jag inte ut något OM hästarna innan besiktning och köp är klart... om det blir eventuellt!

Vi åker vi hem på torsdag med snabbtåget som tar 5 timmar när vi är klara.

Skola igen på fredag... 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad kul! hoppas ni hittar någon häst som passar.
Kram <3

2012-11-20 @ 20:56:50
URL: http://trisi.blogeg.se
Postat av: Kajza

Gud, jag fastnade lite på din blogg... Vad roligt att läsa om galopphästar, är inte så insatt i det eftersom sporten typ inte existerar här uppe...
Tittar garanterat in och läser fler gånger!! =)

2012-11-23 @ 13:23:55
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0