Flyt

Kraschade idag med Lucy. Jag kom mot ett litet hinder (var bara sockerbitar) som jag låg och rullade på för Lucy har varit så bråkig senaste tiden så ville bara att det skulle kännas bra och få flyt. Så det gick jättebra! Men plötsligt så hände något när jag bytte varv! Ve turné vad för vi kom bra men såg bara bommarna flyga framför oss och Lucy snubbla. Jag tror hon tvekade... Sen så höll jag på att ramla av men kom upp igen och fick snabbt stopp på henne och då kastade jag mig av snabbt för jag var i chock. Grät och käken gjorde ont.

Pappa tog Lucy och jag fick gå in byta om och se hur jag mådde.
Gör fortfarande jätteont i käken och hakan, några tänder är kanske lite lösa men ska kolla upp allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0