Finaste hästarna

Idag red jag ut på Lucy med Signe som red sin ponny Mille. När jag red för att möta Signe var Lussan livrädd och hoppade ner i diket, som tur var inte var djupt.
Red mot Vad men inte hela vägen. Vände efter den bästa galoppsträckan. Det var så länge sen vi red ut. Men idag fick vi tid så det var bra ;)
 
 
Efter red jag Nobel på banan. Använde pelham idag då jag tänkte hoppa samma övning vi gjorde med Bea för den står fortfarande framme.
Hoppade först jättelågt, typ 30cm, kortade och längde galoppen.
Sen höjde jag lite varsamt. Slutade på 1m då Nobel verkligen skötte sig super idag! Jag var dock lite trött eller inte alltid med och glömde bort att rida några gånger vilket ledde till stopp. Men så fort jag skötte mitt så skötte Nobel sitt. Helt underbart idag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0