Skolan inställd IGEN

Imorse åkte jag till skolan som vanligt. Men efter en halvtimme fick vi åka hem för något hade gått sönder, så skolan inte gick att hålla varm :) Så tur att man har moppebilen, andra hade lite problem att komma hem.
 
Nu har jag fixat stallet och ridit.
 
Bella galopperade jag på en äng och red lite i skogen. Hon var jättefin. Pigg och framåt men inget bråk. Helt underbar ♥
 
 
Red Nobel barabacka. Han var pigg men tyckte det var tungt att gå i snön. Red på banan. Han lydde bra och jobbade på framåt.
 
Borstade och skötte om Lussan och gick en kort promenad på henne. Har glömt bort henne lite senaste tiden när han inte ska bli ridern för jag haft fullt upp. Men nu ska jag börja ta mig tid med henne igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0