Skolan inställd *börjar bli uttjatat*

Ingen skola imorgon heller. Bussarna vågar inte köra.
 
• Har ett prov vi får hemskickat imorgon att göra och lite sånt.
 
• Ska skritta ut på Bella eller leda henne och bara jobba på relationen. Tror hon kan fått träningsvärk från passet idag så då passar det bra att hon bara får skritta.  
 
• Nobel ska jag hoppträna på Roo på kvällen. 
 
• Lucy ska jag leda en sväng och pyssla om lill-tjejen. Nästa vecka kommer Stickan, veterinären, och kollar henne så hoppas hon kan börjas sättas igång igen. Saknar att rida lilla racerponnyn ♥
 
Får se om jag får något mer att göra. Kanske kollar med mamma om jag ska rida Baldur om jag får tid. Älskar att rida i snön... 
 
Fixa stallet står alltid på schemat
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack för tipset! ska kolla det :)

2012-12-08 @ 11:58:23
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0