Juldagen

Har vaknat nu. Sitter med min nya dator jag fick i present igår :) En macbook pro (bärbar). Alla kusiner och folk börjar åka hemåt i snöovädret. 
Har haft en jättebra julafton efter en dålig början... Började med att ge hästarna mat och sen 1 timme senare skulle jag släppa ut men då började jag spy så blev sängliggande och orolig att julen var förstörd till kl.11. Sen mådde jag bättre och kunde då mocka stallet och rida. Tur! 
 
 
 
Red korta turer barbacka på Lucy, Nobel och Praise. Praise skötte sig super så länge jag höll mig lugn och inte kramade med benen. Lucy var överlycklig att få galoppera i snön på en äng. Hon hopar och förösker göra små bus bockar. Nobel var lugnast men älskar också att galoppera i snön. Så red 3 glada hästar :)
 
 
Åkte en sväng tll Signe med mopebilen och bytte presenter. Sen var det mammas syrras famlij här och farfar och på kvällen kom en kompis till pappa. 
Kollade på Kalle Anka, öppnade paket och hade roligt. 
Sen fick jag förutom en dator ett snyggt iphone skal med Nobel och jag på. 
 
 
Fick kläder och skor och lite såna saker.
 
Jag och Jessica en snygg tröja av Jenny ;) Så nu är vi systrarna mupp...
 
 
 Allt var alltså super bra och jag är verkligen nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0