Iskall dag

Idag hade jag sovmorgon. Så vakande och tog det lugnt.
 
Gick ut till stallet och först tolkade jag och pappa med Money som tyckte det var jättekul och brydde sig inte alls om linorna. Han galopperade på :) Innan har vi tolkat bakom Nobel men han har inte gillat det så mycket då han är så rädd om sin rumpa och för röelser. Men nu blir Money nya tolk hästen.
 
 
Red sen ut på Nobel och pappa på Bella. Jag frös. Hade bara ridbyxor för trodde inte det var SÅ kallt... Nobel var pigg men blev inte så stark som han brukar. Red till travbanan och galopperade en kort bit på den.
 
 
Sen mockade jag och fixade stallet. Jag sköter Praise, Nobel och Lucys mat och boxar! Pappar har Bella och Moneys och mamma har Baldurs.
 
Tog in Praise och borstade. Gick en promenad. Han var väldigt pigg och nyfiken så fick träna lite lydnad på vägen då han nästan glömde bort att jag fanns där bredvid honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0