Hej hej

Inte haft orken tid att blogga. Har ridit som vanligt under helgen. Hästarna har känts bra och varit fina.
 
Igår var Micaela med mig hem så red vi först en tur på Baldur och Nobel med Signe som red sin ponny Smoggy.Sen red jag och Micaela en kort runda på Praise och Lucy.
 
 
Idag var vi lediga.
Först åkte jag och pappa till Täby Galopp och kollade på när Raahin tränades. Sen fyndade vi lite också, en tjej sålde massa löp utrustning så vi möte henne i vågrummet och köpte lite bly, stövlar, undergjordar och lite sånt.
 
Sen hemma kom veterinären för att kolla Lussan och hon var helt ren :D
 
 
John Ricketts kom och lasttränade Bella. Hon gick in på en gång den här gången. Även jag och pappa lastade henne utan problem.
John tränade även Baldur för första gången, Baldur har varit väldigt svårlastad. Men i slutet gick han in.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

sv: nej men i usa, i sverige är det 3 avsnitt kvar tror jag :(

2012-12-18 @ 23:10:46
URL: http://teamnyman.se
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-20 @ 18:25:36
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0