Dagens ridpass

Red 3 hästar idag fast jag bara lanerade Praise.
 
Praise gick ännu finare idag. Hängde inte åt något håll och arbetade bra i både trav och skritt utan att jag behövde rida ihop honom. Han var en dröm att rida idag!
För övrigt känns det som att han ska explodera av energi till och från under ridpassen.  
 
 
Lucy har blivit riktigt tjock såg jag idag! Så nu blir det banta... Hon äter som dom stora hästarna i mängd men det sätter jag stopp för nu... 
 
Ridningen gick super på henne med. Hon var pigg och trevlig. Inte så tittig som hon brukar vara. Jobbade i snön.
 
Nobel var normal. Pigg och lite stark i galoppen. Annars trevlig :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0