Nya blogg

Hej och välkomna till min nya blogg!
 
Jag har valt att byta blogg och lägga ner min gamla (fredriksbergsnobel.blogg.se). Jag beslutade att döpa en till mitt namn för förut så var det jag och Nobel, det var bara han bloggen handla om. 
Nu har mitt liv förändrats och Nobel är en del av mitt liv- inte jag en del av hans. 
Så er som är nya eller helt enkelt glömt bort mig under sommaren då jag varit borta ur bloggvärlden så kommer en presentation :)
 

Jag heter Elin Rödjare och är 15 år. Jag bor på en gård ca 1 timme från Stockholm norrut. Jag har 2 storasystrar som heter Jenny och Jessica, min mamma Anette och pappa Stefan. Jag har 2 hundar som heter Nico och Tyson.Jag har diabetes och är glutenintolerans. Vi flyttade från Stockholm förra året.

Jag är hoppryttare och rider även lite galopp. Har ridit ponnygalopp men slutat med det och nu så har jag varit mycket i ett galoppstall och även fått rida lite fullblod! Så mitt liv handlar om hästar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0