Hoppträning, Lucy

Hemma från träningen nu :) Åkte till Vad och hoppade på utebanan för Bea.
Det gick jättebra. Stod hinder på långsidan och snettigenom. Jättebra att öva vägar och byta galopp.
Bitchen Lucy kan allt bäst och utan min hjälp, enligt henne är jag bara med passagerare... Men efter ett tag fattade hon att jag faktiskt måste hjälpa till om det ska funka.

efter ett tag till så sura hon ihop och började stannapå ett hinder, hon hade ett "hinderoffer". Så smörade mig in hos henne igen (ända sättet att få henne att hoppa igen) så hoppade hon fint!

Bea vill att man ska ge betyg på skala 1-10 hur det gått och idag blev det 9,5 för mig :)

             FILM KOMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0